Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >
oyun grubu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
oyun grubu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

22 Şubat 2014 Cumartesi

Artık Okullu Olduk

Bizim için yeni bir dönem başladı. Kuzucuğum artık okullu oldu. Haftanın 3 günü oyun grubuna başladı.

Aslında 6 aylıktan beri anne-bebek oyun grubuna Gymboree'ye gidiyorduk. Şimdi ise ben katılmadan kendi başına vakit geçiriyor. 

Etrafımızda çok fazla yaşıt arkadaşları yok Selim'in. Sürekli ailesiyle vakit geçirmesindense istedim ki biraz daha sosyallik kazansın ve çocuklarla vakit geçirsin.

Neredeyse 1 ay olacak Selim anaokulu öğrencisi olalı:) Herşey çok güzel başladı, şükür ki öyle de devam etti. Öğretmenleri çok ilgili, Selim'de onları sevdi. Orada gerçekten güzel vakit geçirdiğini düşünüyorum. 

Bir sürü branş dersleri var; sanat, müzik, yoga, bale, ingilizce gibi. Hepsinin öğretmenleri farklı, derslerine göre materyaller kullanıyorlar. Selim başta branş derslerini yadırgayıp oyuncak oynamak istese de şimdi hepsine alıştı ve katılım gösteriyor. 

Sofra kültürüne alışması ve kendi kendine yemek yeme becerisinin artması için öğlen yemeklerini de yiyor okulda. Önce meyve saatleri var, daha sonra da öğlen yemeklerini yiyorlar. Evde masanın üstüne çıkan çocuk, okulda arkadaşlarıyla beraber masada oturarak yemeğini yiyor. Tüm garezi bana sanırsam:)) 

Okul bitiminde almaya gidiyorum ve boynuma öyle bir sarılıyor ki dünyalar benim oluyor... Yaşı küçük diye çok düşündüm ama bunu da oğlum için yapıyorum. Evde de beraber çok güzel vakit geçiriyoruz ama çocuklarla oynaması, kaynaşması, sosyalleşmesinin ona çok büyük katkısı olacağını düşünüyorum. 

İnşallah ileride de okulunu seven, başarılı, çalışkan bir öğrenci olur kuzucuğum...
 
Fotoğrafısız bir yazı tabiki olmaz:) 

Okula hazırlanmış çalışkan öğrenci;


Faaliyet sergisi;


Öğretmenleri ve arkadaşlarıyla meslekler kostüm partisi vardı;



İngilizce dersinden bir çalışma;



Öğlen yemeğinde;







23 Nisan 2013 Salı

Selim'in Gymboree Günlüğü

Benim oğlum da büyüdü artık okullu oldu. Gymboree'de 6-10 aylık bebekler için olan " Play and Learn 2" dersine gidiyoruz. Haftada bir güncük de olsa biz büyük heyecanlarla başladık. Selim okula başlayacak, arkadaşları ve öğretmeni olacaktı. Kulağıma o kadar güzel geliyorduki, bu duyguyu o anlayamasada ben çok heyecanlıydım. Ne tepki verecek, sevecek mi, oyunlara katılacak mı, evdeki çok aktif hallerini orada sergileyecek mi diye çok merak ediyordum.

Öncelikle biraz "Play and Learn 2" dersinden bahsetmek istiyorum. 6-10 aylık dönem artık bebeğin birşeyleri keşfetmeye başladığı, sebep-sonuç ilişkisi kurduğu, sesler çıkardığı, el kol hareketleriyle birşeyler anlatmaya çalıştığı zamanı kapsıyor. Bundan yola çıkarak Gymboree'de bu gruplarda tırmanma, sallanma, rampalardan ve tünellerden geçme gibi aktiviteler uygulanıyor. Her 2 haftada bir yeni konuya geçiyoruz. Oyun alanıda o haftaki konuya göre şekillendiriliyor. Şu ana kadar kaydıraktan kayma, sallanma ve tırmanma konularını işledik.

Evde bir dakika yerinde durmayan çocuğum grubun en uslusu neredeyse. Akıllı öğrenci öğretmeninin sözünden çıkmıyor, dikkatle onu izliyor kuzucuğum. Grubun neredeyse en küçüğüyüz ama onlardan aşağı kalır biryanımız yok.

Hem benim için hem Selim için sosyal açıdan gelişmemizede katkısı büyük. Ders öncesi ve sonrası anneler konuşuyor, bebekler hep bir aradalar zaten. Paylaşmayı, oynamayı birçok şeyi şimdiden öğrenmeye başladı.

Biraz da fotoğraflarla anlatalım neler yapıyoruz.










Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe