Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

20 Nisan 2013 Cumartesi

Selim'in Diş Buğdayı

Kuzum çok erken başladı diş çıkarma macerasına. Annesine çekmiş olacakki, 3,5 aylıkken ilk incilerimiz göründü. Diş çıkarma genetik bir olaymış, ben erken çıkardığım için Selim'de bana çekmiş. İlk iki dişini gerçekten anlamadım nasıl çıkardı. Birgün tam biberonu ağzına götürecekken bir baktım alttan iki inci parlıyor. Böyle başladı işte diş maceramız. Derken üstten dört diş bir anda geliverdi. Kuzucuğumun iştahı ve uykuları çok etkilendi.

İnsan çocuğunun her anını güzelliklerle doldurmak ve de herkesle paylaşmak istiyor. Dişler gelince bende hemen diş buğdayı fikirleri düşünmeye başladım. Menüsüydü, süsüydü, hazırlığıydı derken bir sürü araştırmalar yaptım.

Fazla kalabalık olmayalım kendi aramızda olsun istedim, çünkü bebek mevlüdümüz oldukça kalabalıktı. Onun da resimlerini en kısa zamanda paylaşacağım. Yakın çevremiz, akrabamız, ve birkaç arkadaşımızı davet ettik. Yedik, içtik, eğlendik. Akşam dedeler, amcalar ve babamız da bize katıldı. Aslında böyle şeylerden Selim birşey anlamıyor ama ilerde fotoğraflarını görünce çok hoşuna gideceğine eminim.

Biraz yaptığım hazırlıklardan bahsedeyim. Öncelikle misafirlerimize hatıra olarak vermek için Selim'in fotoğrafının olduğu "dişim çıktı" yazılı bir magnet yaptırdık, küçük keselere koyup dağıttık. Ve diş şeklinde keçeden yapılmış süslerimize badem şekerleri ekledik, onlarda güzel birer hatıra oldular.



Diş buğdayı banner'ı olmazsa olmazlardan. İnternet üzerinden tek tek harflerini indirip bastım ve de bir kurdele üzerine küçük mandallarla tuturarak astım.
"Selim'in 6 dişi çıktı". Tek diş için yapmadıkki buğdayımızı, koca koca 6 tane incimiz vardı bizim.



Kendi elcağızlarımlada cake pops'lar hazırladım ben yaparken eğlendim. Masada farklı şeyler olsun istedim, güzelde oldular. Küçük kullanmadığım bir saksım vardı, onun içine strafor koydum etrafını tüllerle süsledim. Ve cake pops'larımı içine yerleştirdim.

Diş buğdayımızıda yine tüllerle süslediğim kaselerimize koyduk. İçlerinede biraz espri olsun diye diş şeklinde jelibonlardan koydum. Onlarda hoş bir görüntü yarattılar.



Masamız ve ikramlarımızda böyleydi;




Tabiki çok da güzel bir pastamız vardı, klasik diş şeklinde. Günün kahramanıda pastayı elleriyle yoklayıverdi.




Benim için güzel anılar bırakan birgündü. Umarım ilerde oğlumda fotoğraflarına bakar ve beğenir. Canımın içi kuzum seni çok ama çok seviyorum. Küçük erkeğim benim, hayatının her günü mutluluk, sağlık ve huzur içinde geçsin.
Yakışıklı kuzummmmm...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Maşallah kuzuma yaaa ,annesi ne güzel şeyler hazırlamışsın sen yaa ellerine sağlık sağlıklı dişleri olsun prensin,öpüyorum sizi kocaman

Unknown dedi ki...

Çok sağol Burcucm elimden geleni yapmaya çalıştım sonuç bu oldu:)

SELİN YÜZBAŞ dedi ki...

Canim cok hos olmuş ellerine sağlık. Bizlerede cok guzel fikirler oldu ;))

SELİN YÜZBAŞ dedi ki...

Canim cok hos olmuş ellerine sağlık. Bizlerede cok guzel fikirler oldu ;))

Didem dedi ki...

merhaba , cok hoş olmuş partiniz, elinize sağlık, yakında inşallah ben de kızıma diş partisi yapmak istiyorum, Banner ı kendim hazırlamak istiyorum , nasıl hazırladığınızı öğrenebilir miyim?
Bu arada bu da benim kızıma yazdığım blogum

www.didemmyaylaci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Öncelikle teşekkür ederim. Banner için internetten "printable banner letters" indirip, harfleri tek tek kurdeleye küçük mandallarla tutturdum, o şekilde hazırlayabilirsiniz sizde.

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe