Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

13 Ağustos 2013 Salı

Happy Birthday Selim

1 yaş doğum günümüzü ramazan dolasıyla biraz gecikmeli kutladık. Geçen pazar günü aile büyüklerimizle beraber hem kahvaltımızı yaptık, hem de Selim'in pastasını kestik. İlk doğum günü olduğu için benim için unutulmazlar arasına girdi.

Bahçeşehir'de Pelit Pastahanesi'nin fabrikası var, içinde çok da güzel bir alanda brunch sunuyorlar. Çok güzel de bir oyun odaları var, çocuklarınızla gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. Bizde orada kutlamamızı yaptık. Benim ve eşimin ailesi vardı sadece, az ama özdük:) 

Selim'in pasta keserken ki mutluluğunu sizlere anlatamam. Herkes bir yandan alkışlarla "iyiki doğdun Selim" derken, bu durum onunda çok hoşuna gitti ve kendini alkışladı. 

Benim için hatırası çok ama çok büyüktü o günün. Güzel kuzumun ailemize katılmasının üstünden koca bir sene geçmişti. Bir senedir ben bir anneydim. Uykusuz gecelerimizde olsa, mızmız günlerimizde olsa tek bir gülüş, içten sarılış herşeyi unutturuyor insana.

Fotoğraflarla günümüz;

Doğum günü çocuğu;



Paşamın pastası; 




Biz pastasını keserken, Selim'de kendini alkışlıyor...




Canlarım;






Bu fotoğrafta anneannem ve dedem de olacaktı ama kalkmaları gerekti ve fotoğrafımız onlarsız oldu:(





Ve günün sonu;









6 yorum:

Seyhan dedi ki...

Nice senelere Selim iyi ki doğdun

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederiz:)

Unknown dedi ki...

Ben o paşanın yanaklarından kocaman kocaman öpüyorum,çok güzel olmuş pastası,siz,herşey çok güzel.Maşallah size, Allah daha uzun seneler hep böyle olmanızı nasip etsin canım.Nice güzel seneleri olsun

Unknown dedi ki...

Amin cnm güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz, öpüyorum;))

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Sağlıklı hayırlı uzun ömürleri olsun pastanıza bayıldım Tuğçe süper olmuş harikasın..

Duru dedi ki...

Tüm ömrü böyle olsun. Allah ayırmasın. Öpüyorum kuzumu...

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe