Bahçeşehir'de Pelit Pastahanesi'nin fabrikası var, içinde çok da güzel bir alanda brunch sunuyorlar. Çok güzel de bir oyun odaları var, çocuklarınızla gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. Bizde orada kutlamamızı yaptık. Benim ve eşimin ailesi vardı sadece, az ama özdük:)
Selim'in pasta keserken ki mutluluğunu sizlere anlatamam. Herkes bir yandan alkışlarla "iyiki doğdun Selim" derken, bu durum onunda çok hoşuna gitti ve kendini alkışladı.
Benim için hatırası çok ama çok büyüktü o günün. Güzel kuzumun ailemize katılmasının üstünden koca bir sene geçmişti. Bir senedir ben bir anneydim. Uykusuz gecelerimizde olsa, mızmız günlerimizde olsa tek bir gülüş, içten sarılış herşeyi unutturuyor insana.
Fotoğraflarla günümüz;
Doğum günü çocuğu;











