Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

23 Nisan 2013 Salı

Selim'in Gymboree Günlüğü

Benim oğlum da büyüdü artık okullu oldu. Gymboree'de 6-10 aylık bebekler için olan " Play and Learn 2" dersine gidiyoruz. Haftada bir güncük de olsa biz büyük heyecanlarla başladık. Selim okula başlayacak, arkadaşları ve öğretmeni olacaktı. Kulağıma o kadar güzel geliyorduki, bu duyguyu o anlayamasada ben çok heyecanlıydım. Ne tepki verecek, sevecek mi, oyunlara katılacak mı, evdeki çok aktif hallerini orada sergileyecek mi diye çok merak ediyordum.

Öncelikle biraz "Play and Learn 2" dersinden bahsetmek istiyorum. 6-10 aylık dönem artık bebeğin birşeyleri keşfetmeye başladığı, sebep-sonuç ilişkisi kurduğu, sesler çıkardığı, el kol hareketleriyle birşeyler anlatmaya çalıştığı zamanı kapsıyor. Bundan yola çıkarak Gymboree'de bu gruplarda tırmanma, sallanma, rampalardan ve tünellerden geçme gibi aktiviteler uygulanıyor. Her 2 haftada bir yeni konuya geçiyoruz. Oyun alanıda o haftaki konuya göre şekillendiriliyor. Şu ana kadar kaydıraktan kayma, sallanma ve tırmanma konularını işledik.

Evde bir dakika yerinde durmayan çocuğum grubun en uslusu neredeyse. Akıllı öğrenci öğretmeninin sözünden çıkmıyor, dikkatle onu izliyor kuzucuğum. Grubun neredeyse en küçüğüyüz ama onlardan aşağı kalır biryanımız yok.

Hem benim için hem Selim için sosyal açıdan gelişmemizede katkısı büyük. Ders öncesi ve sonrası anneler konuşuyor, bebekler hep bir aradalar zaten. Paylaşmayı, oynamayı birçok şeyi şimdiden öğrenmeye başladı.

Biraz da fotoğraflarla anlatalım neler yapıyoruz.










3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok eğlendiğiniz gözlerinizden okunuyor,çocuklar için çok etkili gerçekten.Hiç ara vermeyin devamlı gidin canım.

Unknown dedi ki...

Ben de denemek istiyorum, çok keyifli görünüyorsunuz cidden.

Unknown dedi ki...

Bence kesinlikle denemelisiniz, oğlum bayılıyor. Hala devam ediyoruz ve çok eğleniyoruz

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe