Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

22 Şubat 2014 Cumartesi

Artık Okullu Olduk

Bizim için yeni bir dönem başladı. Kuzucuğum artık okullu oldu. Haftanın 3 günü oyun grubuna başladı.

Aslında 6 aylıktan beri anne-bebek oyun grubuna Gymboree'ye gidiyorduk. Şimdi ise ben katılmadan kendi başına vakit geçiriyor. 

Etrafımızda çok fazla yaşıt arkadaşları yok Selim'in. Sürekli ailesiyle vakit geçirmesindense istedim ki biraz daha sosyallik kazansın ve çocuklarla vakit geçirsin.

Neredeyse 1 ay olacak Selim anaokulu öğrencisi olalı:) Herşey çok güzel başladı, şükür ki öyle de devam etti. Öğretmenleri çok ilgili, Selim'de onları sevdi. Orada gerçekten güzel vakit geçirdiğini düşünüyorum. 

Bir sürü branş dersleri var; sanat, müzik, yoga, bale, ingilizce gibi. Hepsinin öğretmenleri farklı, derslerine göre materyaller kullanıyorlar. Selim başta branş derslerini yadırgayıp oyuncak oynamak istese de şimdi hepsine alıştı ve katılım gösteriyor. 

Sofra kültürüne alışması ve kendi kendine yemek yeme becerisinin artması için öğlen yemeklerini de yiyor okulda. Önce meyve saatleri var, daha sonra da öğlen yemeklerini yiyorlar. Evde masanın üstüne çıkan çocuk, okulda arkadaşlarıyla beraber masada oturarak yemeğini yiyor. Tüm garezi bana sanırsam:)) 

Okul bitiminde almaya gidiyorum ve boynuma öyle bir sarılıyor ki dünyalar benim oluyor... Yaşı küçük diye çok düşündüm ama bunu da oğlum için yapıyorum. Evde de beraber çok güzel vakit geçiriyoruz ama çocuklarla oynaması, kaynaşması, sosyalleşmesinin ona çok büyük katkısı olacağını düşünüyorum. 

İnşallah ileride de okulunu seven, başarılı, çalışkan bir öğrenci olur kuzucuğum...
 
Fotoğrafısız bir yazı tabiki olmaz:) 

Okula hazırlanmış çalışkan öğrenci;


Faaliyet sergisi;


Öğretmenleri ve arkadaşlarıyla meslekler kostüm partisi vardı;



İngilizce dersinden bir çalışma;



Öğlen yemeğinde;







2 yorum:

SELİN YÜZBAŞ dedi ki...

Maşallah Selim'e :)) Ne güzel düşünmüşsün Tuğçe'cim...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler cnm. Darısı size inşallah

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe