Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

27 Ağustos 2013 Salı

Gece gece aklıma düşenler

Bir anda yazmak istedi canım, aldım hemen telefonumu elime gelen cümleler uçup gitmesin. Ne varsa aklımda hemen dökülüversin kelimelerle istedim.

Anne olmak, hastayken çocuğunun yanında turp gibi olmaktır.

Anne olmak, uykusuzluktan ölsen bile gecenin bir yarısı hiç uykun yokmuş gibi ateş nöbeti tutmaktır.

Anne olmak, yavrusunun bir gülüşüyle dünyaların onun olduğunu hissetmektir.

Anne olmak, yavrusu ağlamasında varsjn bütün gece uyumasın demektir.

Anne olmak, karşılık beklemeden sevgilerin en yücesini göstermektir.

Anne olmak, kırk yıl düşünsem anne olmadan asla anlayamayacağım duygular demektir.

Anne olmak, sorumluluktur.

Anne olmak, seni bir anda yüceltir.

Anne olmak, kutsaldır.


Bunları yazmak istedim, çünkü bir an eski beni düşündüm. Bu saatte kim için ne için uykumdan ödün veripte yatağın bir ucunda oturup beklerdimki. Heralde birtek annem için. Ama şimdi ben anneyim. Ve kuzucuğumun durup dururken yükselen ateşi beni mahvetti. Sabah ola hayrola diyorum, bir an evvel güneş doğsa artık. Çocuklar hiç hasta olmasa, anneler de böyle kahrolmasa. Çok şey mi istiyorum...

10 yorum:

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Ah canım benim rabbim inşallah daha küçük şeylerle sınar bizi çocuğuna olunca insanın keşke bana olsaydı diye içinden geçirmiyor değil.

Unknown dedi ki...

Amin cnm Allh beterinden korusun yavrularımızı. Gerçekten öyle dün benimde hastalıktan kolum kalkmıyordu, ama geceden beri turp gibi oldum. Onlar hastalanmasında ben hastalanmaya razıyım

Unknown dedi ki...

Ahh ahh çocuklarımız keşke hep güzel şeyler yaşasalar ama olmuyor işte,hayatın kuralı bu.Büyüdüklerini göstermek için bazı şeyleri de yaşamalarını istiyor.Eee anne olarakta en büyük görev bize düşüyor.İpek ile yaşadıklarımız 1 haftadan nasıl değiştiği daha neler neler...Zor bir engelden çıkmaya çalışıyoruz belki de inşallah düzelecek inşallah ...

Unknown dedi ki...

Büyüdükçe önümüze farklı şeyler çıkıyor cnm, hepsini inşallah rahatlıkla aşacağız. İpek'te eminimki büyüdüğünü göstermek istiyor. Anne olarak görevimiz büyük.

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Bunları yaşsdığımız için kutsal diyoruz. Çok zor insanın içi eriyor, sihirli değnek olsa dediğim çok olur
Tez vekit iyi olsun Selimcik? Öyle de olacak
Sevgiler cnm

Unknown dedi ki...

Aynen öyle cnm içim eriyor, canım yanıyor ama elden gelen birşey yok, çok şükür iyileşti artık. Çok sağol cnm

Duru dedi ki...

Ne güzel yazmışsın canım. Her zaman diyorum tıp ilerlese çocuklar hiç hastalanmasa :)
İyi ki anneliği tatmışız. Çok çok farklı duygular.

İyi olmasına sevindim. Öperim.

Unknown dedi ki...

İyiki cnm, dilerimki isteyen herkes bu müthiş duyguyu tadar!! Hasta olmasın hiçbiri, sağlıklı ve mutlu olsunlar inşallah

Unknown dedi ki...

Anne olmanın ne olduğunu bilmem de.
Annesizlik hakkında yıllarca konferans verebilirim.

Bloguma bakmak isterseniz...http://matmazeella.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

İnşallah annelik duygusunu sizde yaşarsınız.

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe