Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

19 Şubat 2014 Çarşamba

Morhipo Alışverişim

#fikirdenklerdeniyor projesi altında Morhipo'dan güzel bir alışveriş yaptım oğlum için. İlgisini çekeceğini düşündüğüm yapboz ve suluk aldım Selim'e.

Morhipo zaten sürekli takip ettiğim bir alışveriş sitesiydi, fakat daha önce hiç alışveriş yapmamıştım. Sitenin mobil uygulamasını çok beğendim. Çok hızlı, arada takılma yapmadan ürünler sergileniyor. Menüsü kolay, ürünlere kolay ulaşım sağlamamıza yardımcı. Kendi içinde ürün gruplarını kategorize etmişler. Ben alışverişimi "Anne Çocuk" bölümünden yaptım. 

Ürünlerimin bana gelmesi taahhüt edilen süreyi geçti. Fakat diğer alışveriş sitelerinin aksine Morhipo bu gecikmeyi telafi etti. Ödediğim kargo bedeli değerinde bana hediye çeki tanımladı. Kargo ücreti ne kadar cüzi bir miktar olsa da, bu gecikmeyi önemsememezlik yapmamaları çok hoşuma gitti. Sürekli internetten alışveriş yapan birisi olarak ilk defa böyle bir uygulamayla karşılaştım. Bence bu çok önemli alışveriş yapanlar için. 

İşte Selim için Morhipo'da seçtiklerim;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe