Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

22 Ağustos 2013 Perşembe

Selim'in Kıbrıs Çıkarması

Bu Selim ile yaptığımız 3. Kıbrıs seyahatimizdi. Ama içlerinde en zevk aldığımız ve tadını çıkardığımızdı. Çünkü ilkinde Selim 2 aylıktı ve hiçbirşey anlamadı, minderlerin üstüne yatırıyordum ve öylece koyduğum yerde uyuyordu kuzucuğum. İkincisinde 8 aylıktı o zaman da yaz dönemi değildi, değişiklik olsun diye ailecek gitmiştik, denizin ve kumun tadını çıkaramadık.

Şimdi ise Selim neredeyse 13 aylık. Beraberce bol bol denize girdik, kumlarda oynadık. Harika zaman geçirdik, o kadar çok keyif aldımki anlatamam. Aslında gitmeden önce korkmuştum acaba rahat edebilirmiyiz sorun çıkarmı diye, ama hiç korktuğum gibi olmadı. Hatta evde daha çok yoruluyormuşum onu farkettim. Ne yemek yemsinde ne de uyumasında zorluk yaşadık. 

Selim o kadar sosyal ve çevreyle barışık bir çocuk ki etrafındaki insanları izleyerek, onlara gel gel diyerek tüm yemeklerini silip süpürdü. Bebek arabasına koyduğum an hemen uyudu. Henüz yürümeye başlamadığından o kızgın kumlarda bir emekledi ki anlatamam. Ben ayağımı basmaya çekiniyordum sıcak diye, o alıp başını gidiyordu korkusuz korkağım:))

Uçakta da problem yaşamadık çok şükür, ön ve arka sıramızda oturanlarada ayrıca teşekkür ederiz, onlarda Selim'le bol bol sohbet ettiler.

Herşey çok güzeldi, ailecek çok keyif aldık. Hatta eve geldiğimiz gün tekrar geri gitmek istedim, 5 günde yorulmadığım kadar yoruldum evde. 

Seneye artık daha da güzel tatiller bizi beklior olacak inşallah. Bu senelik yaz sezonunu kapattık. 

Biraz da tatil fotoğraflarımıza bakar mısınız?? 














5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben o paşayı yerim yer, maşallah kuzuma yaaa gezsin tabi paşam ,hakkı onun annesiiii :)

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Nice mutlu tatiller bazen cidden insan evde daha çok yoruluyor ama her ayın her yaşın ayrı tatlılığı var..

Bu arada yurt dışı gezisi için biraz mesai yap merakla bekliyorum

Unknown dedi ki...

Sağol cnm, çok güzel vakit geçirdik gerçekten:)

Unknown dedi ki...

Aynen cnm ya ev cidden daha yorucuymuş:S

Hangi yurtdışı gezisi, Yunanistan'ı yazmıştım

Duru dedi ki...

Hayret genelde tatilde yorulurum ben :)) Yurumeye başlayınca tekrar konuşalım :)

Maşallah diyelim hep böyle olsun.

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe