Selim'in Diş Buğdayı 1. Yaşımız ve Doğum Hikayemiz Selim'in Gymboree Günlüğü >

13 Temmuz 2013 Cumartesi

Selim 11 aylık

1 yaş doğumgünümüze çok az kaldı ama ben ancak 11. Ayımızı yazabiliyorum. Selim'in peşinde koşturmaktan hiçbirşeye fırsatım kalmıyor. Selim uyuyor, hemen arkasından ben uyuyakalıyorum. Enerjim kalmıyor, ama bu bebeklerin enerjisi nasıl hiç bitmiyor anlayamıyorum. Son sürat koltuklara tırmanma, tutunarak gezme devam. Henüz yürümeye başlamadı ama kendi kendine ayağa kalkmaya başladı, sanırım yürümeside yakındır.

Oyunlardan ve oyuncaklardan daha çok anlamaya başladı. Top oynamaya bayılıyor, biryerde top görmesin alkışlar çığlıklar birbirini kovalıyor. Müziğe ve dansa bayılıyor. 

İlk berber maceramızı yaşadık, saçlarımızı kestirdik. Kötü olur diye çok korkmuştum ama çok yakıştı Selim'ime. Sanki bir anda büyüdü. 

Öncesi;

Sonrası;


Doğum günümüze çok az kaldı, heyecan dorukta. 1 sene nasıl da hızlı geçti hiç anlamadım. Ramazan dolayısıyla doğum günümüzü gününde kutlayamayacağız, bayramdan sonra kutlayacağız. Tüm detaylarımızı da sizlerle paylaşacağım.

11 aylık Selim kuzusu;







Sevgiyle kalın...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Yerim ben onu yaa maşallah kuzuya kocaman oldu valla ,saçlarıda süper olmuş .Çok yakışıklı olmuş annesiii öp onu öp

Unknown dedi ki...

saçları kesilince koca adam olmuş sanki :))
güle güle uzatsın
sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok sağol Burcucm, çok büyüdü gerçekten:)) bizde İpek'i öpüyoruz:))

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederiz, bir anda büyüdü sanki saçlar gidince:))

Yorum Gönder

Special design for Selim'li Zamanlar by GeCe